راهنمای خرید لوازم یدکی

بهترین مارک لنت ترمز

بهترین برند لنت ترمز

در شیب‌های تند و جاده‌های لغزنده، به غیر مهارت رانندگی چیزهایی دیگری هم برای کنترل درست ماشین نیاز خواهید داشت. مثل لنت ترمز خوب. لنتی که بتواند ماشین شما را در کمترین زمان پس از فشار دادن پدال و بدون آسیب به دیسک متوقف کند. ما در این مقاله بهترین برند لنت ترمز ایرانی و بهترین مارک لنت ترمز خارجی را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین لنت ترمز برای خودروی شما لزوما بهترین لنت برای خودرو دوستتان هم نخواهد بود. هر لنتی متناسب با یک سری نیازها تولید شده و همان‌ها را برآورده می‌کند. پس شما باید بهترین مارک لنت ترمز برای خودروی خودتان را پیدا کنید. لنت ترمز در استاندار جهانی باید دارای یک سری مشخصات باشد. که در نهایت منجر بهترین عملکرد لنت، پایین ماندن دما، طول عمر و استحکام لنت می‌شود.

بهترین مارک‌ لنت ترمز خارجی

بعد از این توضیحات وقت معرفی برند های لنت ترمز و بهترین برند لنت ترمز خارجی ایرانی است.

لنت ترمز تکستار

تکستار Textar

لنت ترمز های کیو

بیش از صد سال است که شرکت آلمانی تکستار در زمینه تکنولوژی ترمز فعالیت دارد (لنت ترمز ، دیسک ترمز ، روغن ترمز و …) محبوبیت این برند رفته رفته به خاطر بالا بردن کیفیت محصولات و از بین بردن ایرادات بین مشتریان و خودروسازان بیشتر و بیشتر شد و حالا سهم بزرگی از بازار جهانی را در اختیار دارد. برای مشاهده و خرید محصولات تکستار به صفحه محصولات آن سر بزنید.

شرکت رادیس کار یک نمایندگی تکستار در تهران است که انواع محصولات تکستار اعم از لنت ترمز بنز، دیسک ترمز بنز، لنت ترمز بی ام و ، دیسک ترمز بی ام و را با ضمانت اصالت کالا و برچسب شناسا، به فروش می رساند. شما می توانید از این فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی معتبر، انواع لوازم یدکی تکستار را با بهترین قیمت بازار خریداری کنید.

مزایای لنت ترمز تکستار چیست؟

• تولید لنت سرامیکی کربنی
• ایمنی بالا
• ترمزگیری با کمترین صدا
• طراحی دقیق
• کیفیت بالای ساخت


مقاله پیشنهادی: درگیر بودن لنت با دیسک


های کیو Hi-Q

شرکت سانگ سین که صاحب برند های کیو است از سال 1991 در کره جنوبی مشغول تولید لنت ترمز بوده و سهم بازار خوبی در کشور خود دارد.

های کیو چه مزایایی دارد؟

• حفظ ضریب اصطحکاک در هر شرایطی
• سازگار با محیط زیست
• فاقد آزبست و الیاف شیشه

لنت ترمز ماندو

ماندو Mando

شرکت ماندو از بزرگترین کمپانی‌های ساخت لوازم یدکی در کره جنوبی بوده و یکی از تامین کنندگان اصلی برندهای کیا و هیوندای است و طی سالها رضایت تولیدکننده و مصرف کننده را به دست آورده. لنت ترمز ماندو برترین محصول کره جنوبی در دنیاست.

لنت ترمز ماندو چه ویژگی های دارد؟

• وزن کم
• صدای کم
• انتقال فشار مساوی روی همه چرخ‌ها


مقاله پیشنهادی: بوی لنت ترمز


بهترین برند لنت ترمز ایرانی

گرچه تقاضا برای لنت ترمز ایرانی در بازار ایران کم‌تر از نمونه‌های وارداتی‌ست اما برندهای لنت ترمز ایرانی همچنان مشتری‌های خود را دارند.

لنت پارس

لنت ترمز پارس

می‌توان گفت که لنت پارس معروف‌ترین برند لنت ترمز ایرانی در بازار است. و با تکنولوژی روز دنیا برای ماشین‌‌های سنگین، سبک، قطار و ماشین‌های کشاورزی لنت ترمز تولید می‌کند.

جهان لنت

جهان لنت

با وجود معروفیت لنت پارس عنوان بزرگترین صادرکننده لنت ترمز ایرانی متعلق به جهان لنت است. این برند در سال 1378 تاسیس شد و در سالهای اخیر پیشترفت چشمگیری داشته. لنت ترمز یکی از لوازم مصرفی‌ست که به تعویض دوره‌ای نیاز دارد. پس یکبار برای همیشه بهترین لنت ترمز را پیدا کنید.


مقاله پیشنهادی: علت صدای لنت ترمز

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *