راهنمای خرید لوازم یدکی

معرفی بهترین برندهای دیسک ترمز ایرانی و خارجی

بهترین برند دیسک ترمز

دیسک ترمز یکی از مهم ترین قطعات به کار رفته در هر خودرویی است چرا که در متوقف کردن اتومبیل و از حرکت ایستادن به موقع آن نقش اساسی دارد. به همین خطر علاوه بر چک کردن دوره ای این قطعه لازم است تا با بهترین برند دیسک ترمز آشنا شویم. با رادیس کار همراه باشید تا بهترین برند دیسک ترمز ایرانی و خارجی را باهم بررسی کنیم.

بهترین مارک دیسک ترمز

از مهم ترین اجزا در سیستم ترمز اتومبیل، دیسک ترمز است بنابراین عملکرد صحیح و به موقع آن تا حد زیادی بر توقف یا کاهش سرعت خودرو تاثیر دارد. بنابراین انتخاب و استفاده از بهترین مارک دیسک ترمز بسیار مهم است.

حتی اگر از بهترین برند دیسک ترمز نیز برای ماشین خود استفاده کنید، بازهم بعد از گذشت مدتی امکان دارد خراب شود و نیازمند تعویض باشد. برای اطلاعات بیشتر مقاله «زمان تعویض دیسک ترمز» را مطالعه کنید. به همین خاطر انتخاب و خرید دیسک ترمز از بین بهترین برند های موجود در بازار موجب می شود که قطعات خودرو در زمان طولانی دچار خرابی شوند و عمر مفید آن ها افزایش پیدا می کند.

بهترین برند دیسک ترمز خارجی

علاوه قر محصولات دخلی و ساخت ایران، برند های خارجی نیز در زمینه دیسک ترمز در داخل کشور وجود دارند. بهترین برند دیسک ترمز خارجی عبارتند از:

دیسک ترمز پلینگا

برند پلینگا به عنوان تولید کننده دیسک ترمز و ساخت کشور ایتالیا است که از معتبرترین شرکت های تولیدی قطعات خودرو در جهان به شمار می رود و از سال 1947 کار خودرا شروع کرده است. دیسک ترمز پلینگا برای چرخ جلوی پژو 207 و 206 تیپ 5 و 6 استفاده شده و از وزن و آلیاژ استاندارد اروپا برخوردار است.


همچنین بخوانید: صدای سایش هنگام ترمز


دیسک ترمز تی آر دبلیو

TRW به عنوان یک شرکت تولید کننده تجهیزات اصلی خودرو با سابقه 100 ساله توانسته است دیسک ترمز های مناسب با استاندارد ایمنی و کیفیت روز اروپا را تولید کند.

دیسک ترمز تکستار

شرکت تکستار برای شرکت‌ های بزرگی مانند بنز و بی ام  فعالیت می‌کند و وظیفه تولید محصولات مختلف این خودرو های لوکس را برعهده دارد. تکستار قدمتی بیش از 100 سال دارد و محصولات این برند سالیان طولانی است که در خودروهای سبک و سنگین به کار می‌روند و رضایت مشتریان را به همراه داشته است. از محصولات این شرکت در ماشین های مسابقه ای نیز استفاده می‌شود. به همین خاطر فروشگاه رادیس به عنوان عرضه کننده لوازم یدکی خودرو های لوکس امکان تهیه محصولات برند تکستار را برای خریداران خود فرهم کرده است. دیسک ترمز تکستار برای استفاده در شرایط مختلف آب‌وهوایی طراحی شده‌ و طول عمر بالایی دارند.

بهترین برند دیسک ترمز ایرانی

برند هایی مختلفی در بزار وجود دارد که می توان از آن ها برای تهیه دیسک ترمز استفده کرد اما در ذینمیان برخی از برند ها از کیفیت و سابقه درخشان دتری برخوردارند. بهترین برند دیسک ترمز ایرانی عبارتند از:

دیسک ترمز آ اس امکو

دیسک ترمز آ اس امکو یکی از دیسک ترمز های موجود در بازار برای ماشین هایی مانند: پراید صبا، 131، 132 و پراید وانت است که از کیفیت خوبی برخوردار می باشد.

دیسک ترمز ناب

برند ناب یک مارک جدید در زمینه تولید دیسک های ترمز محسوب می شود که به تولید لوازم جانبی و یدکی خودرو در ایران پرداخته است. از تولیدات آن نیز می توان: لنت ترمز، دیسک چرخ، پلوس چرخ، کاسه چرخ، وایر شمع، پولی میلنگ، هرزگرد و برخی دیگر از محصولات را نام برد.

دیسک ترمز ایران-لاهیجان

دیسک ترمز محصولی از شرکت تولیدی قطعات خودرو ایران-لاهیجان است که در سال 1362 با دریافت موافقت نامه اصولی از وزارت صنایع تاسیس شد. از گواهینامه های این شرکت می توان: گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت ساپکو، گواهینامه ISO TS16949:2009 ، پروانه کاربردی علامت استاندارد اجباری، گواهینامه های تایید صلاحیت آزمایشگاه مواد اولیه باکیفیت، ابزار و ماشین آلات را نام برد.


مقاله پیشنهادی: از کجا بفهمیم دیسک ترمز خراب است؟


دیسک ترمز سودیکو

نمونه ای دیگر از دیسک ترمز های موجود در بازار، دیسک ترمز سودیکو است که از محصولات باکیفیت می باشد و علاوه بر کیفیت، از طول عمر بالایی نیز برخوردار است و در نتیجه طرفداران زیادی دارد.

دیسک ترمز رادیکال

از دیگر تولیدکنندگان در تولید قطعات خودرو، شرکت رادکار است که فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده و به تهیه، تولید، خرید، فروش، واردات و صادرات انواع لوازم یدکی ماشین  پرداخته است. شرکت رادکار محصولات خود را با بهترین کیفیت و استاندارد OM تولید می کند و توانسته رضایت  مشتریان خود را در زمینه زیبایی و مقاومت بسته بندی محصولات جلب کند.

بهترین برند دیسک ترمز خارجی

خرید بهترین برند دیسک ترمز

دارندگان بنز و بی ام و برای خرید قطعات یدکی در داخل کشور می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی رادیس کار به عنوان نمایندگی تکستار اقدام نمایند. رادیس کار با سابقه درخشان در زمینه فروش قطعات یدکی بنز و بی ام و در داخل کشور داشته امکان تهیه محصولاتی مانند: دیسک ترمز و لنت ترمز برند تکستار را فرهم کرده است. کافی است به سایت رادیس کار مراجعه کرده و پس از مشاوره با کارشناسان مجرب آن اقدام به خرید بهترین برند دیسک ترمز نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *