اخبار خودرو

زیباترین خودروهای جهان سال 2022 + عکس و مشخصات

زیباترین خودروهای 2022

انتخاب ماشین عالی از هر نظر بسیار دشوار است. می تواند بسیار زیبا باشد اما همیشه خراب می شود یا می تواند بسیار ساده به نظر برسد اما از نظر فنی عالی باشد. بنابراین، به نظر ما آسان‌تر است که همه این شگفتی‌ها را با قیمتی مقرون به صرفه به یکباره پیدا کنیم. با رادیس کار همراه باشید تا زیباترین خودروهای 2022 با هم بررسی کنیم.

10 تا از زیباترین خودروهای جهان در سال 2022

زیباترین خودروهای 2022 عبارتند از:

  1. آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
  2. آئودی Audi RS6 AVANT / RS7
  3. استون مارتین Aston Martin DBS Superleggera
  4. پولستار 1 Polestar 1
  5. بوگاتی شیرون Bugatti Chiron
  6. فورد جی تی Ford GT
  7. پورشه تایکان Porsche Taycan
  8. لکسوس ال سی Lexus LC
  9. مزدا 3 Mazda 3
  10. مرسدس بنز کلاس S سدان Mercedes-Benz S-Class Sedan

ما در مورد شایسته ترین نمایندگان خودرو و زیباترین خودروهای 2022 صحبت خواهیم کرد که نه تنها از نظر فنی کاملاً مجهز هستند، بلکه ظاهر زیبایی نیز دارند.

آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

گریل تیز به شکل سپر آلفارومئو ممکن است برای همه مناسب نباشد، اما جولیا با آن بسیار خوب به نظر می رسد. بقیه ماشین ها واقعا عالی هستند. این سدان اسپرت با کاپوت بلند و کابینی که به چرخ‌های عقب منتقل شده، تناسبات کاملی دارد و سطح بدنه و جزئیات به ‌طور منحصر به ‌فردی زیبا هستند و تمام “جولیا” ها به همان اندازه زیبا هستند.

آلفارومئو مدل های پایه را خراب نمی کند و بهترین گزینه ها را برای Giulia Quadrifoglio با عملکرد بالا باقی نمی گذارد. ما فکر می‌کنیم که سپرهای ساده‌تر جلو و عقب Giulia پایه، فقدان سوراخ ‌های تهویه جانبی و روکش کرومی اضافی واقعاً طراحی جذابی را ایجاد می‌کنند.

آئودی Audi RS6 AVANT / RS7

آئودی Audi RS6 AVANT / RS7

جدیدترین خودروهای آئودی RS با موتور V8 طراحی باشکوه آلمانی را ارائه می دهند. RS6  Avant و RS7 دارای بال ‌های عریض‌تر و فاصله کمتری از سطح زمین هستند که نمای جاده‌ای تهاجمی اما ظریف را به آن ها می‌دهد. RS6 Avant  رقیب مرسدسAMG E63S  در صدر بازار کوچک بازار جهانی ایالات متحده است. همان‌قدر زیبا و شاید بدتر از آن، RS7 است که در آن سقف بلند با یک خط پایین و یک شبح ساده‌تر جایگزین شده و از زیباترین خودروهای 2022 است.

استون مارتین Aston Martin DBS Superleggera

استون مارتین Aston Martin DBS Superleggera

اگر هر خودروسازی می داند چگونه یک ماشین زیبا بسازد، استون مارتین است. DBS Superleggera  مدل جدید برند و بهترین بیانگر زبان طراحی فعلی است. اگرچه بر اساس DB11 ساخته شده است، بدنه DBS به استثنای سقف منحصر به فرد است.

طراحی مشبک رادیاتور، شبیه کوسه نهنگ، به دلایلی خیلی بزرگ نیست، دهانه شکاف آن یادآور آستون های قدیمی است و قسمت عقب مربعی، سینک جلوی کوتاه و بال های پهن به آن تناسبات عالی می دهد.

پولستار 1 Polestar 1

پولستار 1 Polestar 1

نام تجاری Polestar نه تنها بر روی عملکرد، بلکه در طراحی نیز متمرکز است. اولین تلاش این شرکت، Polestar 1، شباهت زودگذری با فورد موستانگ کلاس بالا دارد اما با خطوط ساده تر. البته این مورد دیگر، دیدن زبان طراحی VOLVO در یک کوپه پرچمدار مشابه است، اما لعنت به آن، خیلی خوب به نظر می رسد.

بوگاتی شیرون Bugatti Chiron

بوگاتی شیرون Bugatti Chiron

بوگاتی شیرون، جانشین مدل پرسرعت VEYRON بسیار زیباتر از مدل قبلی خود است. طراحی تهاجمی تر، با ورودی های هوا و منحرف کننده های بزرگتر است. تمام قسمت عقب تقریباً یک جلوپنجره بزرگ است که چراغ‌ های جلو در سطح آن قرار گرفته است.

یک خط C شکل در هر طرف خودرو غالب است که در را پوشانده و بدنه را از نظر بصری به دو قسمت مجزا تقسیم می کند. همه این ها بسیار هدفمند و نمایشی است و فوق العاده زیبا.

فورد جی تی  Ford GT

فورد جی تی  Ford GT

فورد سوپراسپرت GT خود را در سال 2020 به روز کرد و همراه با آن، نسخه بدنه کل فیبر کربن ظاهر شد و از زیباترین خودروهای 2022 است. در مقایسه با قیمت پایه GT گران است. مهم نیست که ظاهر کربن چقدر شدید باشد، ما رنگ فورد GT به روز شده و مدرنیزه شده را از Gulf Racing Heritage انتخاب می کنیم که به طور همزمان منتشر شده است.

پورشه تایکان Porsche Taycan

پورشه تایکان Porsche Taycan

شاید زیباترین خودروی برقی امروز و از زیباترین خودروهای 2022، پورشه تایکان، امیدی را برای زیبایی‌شناسان به آینده تحرک الکتریکی القا می‌کند. تایکان هم مانند پانامرا چهار در دارد اما به جای لوک صندوق عقب دارد و انگار 911 ذوب شده و کشیده شده است.

حتی پانامرا که اخیراً کارآمد شده به نظر می رسد در مقایسه با آن متعادل باشد. Taycan  طراحی خود را مستقیماً از مفهوم Mission E به عاریت گرفته است. خم های صاف و قفسه پایین ترکیبی عالی را ایجاد می کنند. اگر همه خودروهای برقی مانند تایکان بودند، این دنیا خیلی بهتر می شد.

لکسوس ال سی  Lexus LC

لکسوس ال سی  Lexus LC

لکسوس LC نسبت کلاسیک گرند تورر LC دارد. با شبکه‌ای تماشایی به شکل ساعت شنی، چراغ‌ های خمیده، بال ‌های عقبی عریض و عضلانی چشمگیر و سقفی که به دلیل تیره شدن قفسه‌ های C سر به فلک کشیده به نظر می‌رسد، تزئین شده و از زیباترین خودروهای 2022 است.

در طراحی لکسوس هیچ مینیمالیسمی وجود ندارد اما فکر می کنیم جزئیات علمی تخیلی او یک خودرو را زیباتر می کند. در سال 2021، لکسوس یک کانورتیبل را به مجموعه مدل ها اضافه می کند و ظاهری کمتر از کوپه ندارد.

مزدا 3  Mazda 3

مزدا 3  Mazda 3

مزدا 3 نسل قبلی قبلا یکی از مدل های مورد علاقه ما در بازار بود، اما مزدا 3 جدید حتی بهتر و از زیباترین خودروهای 2022 جهان است. به خاطر داشته باشید که این خودرویی با پنل های بدنه پیچیده است که فرم آن به شما امکان می دهد از نور در جهت منافع خود استفاده کنید. خطوط تاشو و بدنه به حداقل می رسد. Akuly Nose 3 به طرز شگفت انگیزی به خوبی با خط سقف سدان خمیده و صندوق عقب تزئین شده زیبایی ترکیب شده است. درباره مزدا 3 2023 بیشتر بخوانید.

مرسدس بنز کلاس S سدان  Mercedes-Benz S-Class Sedan

مرسدس بنز کلاس S سدان  Mercedes-Benz S-Class Sedan

طبق تاریخچه خود، سدان جدید مرسدس بنز کلاس S نرم و پیچیده باقی می ماند اما عناصر روشن سبک، منشاء مدل را بهتر تعیین می کند. در عین حال، موقعیت خود را به عنوان برترین مدل جدید و زیباترین خودروهای 2022 حفظ می کند.

در خارج، کلاس S جدید بسیار اسپورت‌تر از مدل قبلی خود به نظر می‌رسد، گویی تمام ورق‌های فلزی اضافی از آن جدا شده و به خطوط مشخصی که از تمام طول کاپوت و پانل‌های بدنه می‌گذرند، فشرده شده است.

در داخل این دگرگونی حتی بیشتر قابل توجه است: دو صفحه نمایش بزرگ یک داشبورد و یک سیستم اطلاعات سرگرمی هستند و بیشتر کابین به طور مناسب با چرم و تزئینات چوبی پوشانده شده است. یکی از مدل های بنز کلاس s، بنز s500 است که میتوانید مشخصات آن را در این مطلب بخوانید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *