اخبار خودرو

10 ماشین لاکچری که بسیار ارزان هستند + عکس و مشخصات

10 ماشین لاکچری که بسیار ارزان هستند

خودرو های لوکس نمایانگر استایل، راحتی و عملکرد در مقیاس بالا هستند. آن ها دارای تجهیزات درجه یکی هستند که به آن ها کمک می کند تا جعبه ای که آزروی هرکسی است که در ماشینش داشته باشد را برآورده کنند. آن ها سفر را دوباره تعریف می کنند، چه یک رفت و آمد کوتاه یا یک سفر جاده ای طولانی. با این حال، بسیاری از مردم از خرید خودرو های لوکس می ترسند اما در این میان 10 ماشین لاکچری که بسیار ارزان هستند را معرفی کرده ایم.

در حالی که برخی از علاقه مندان ممکن است خودرو های لوکس را به دلیل قیمت بالای آن ها کنار بگذارند، برخی از هزینه های بالای مالکیت آن ها متنفرند. در اینجا لیستی به روز شده است که ارزان ترین خودروهای لوکس را برای داشتن و نگهداری بیش از ده سال نشان می دهد. در ادامه به معرفی 10 ماشین لاکچری که بسیار ارزان هستند می پردازیم. با رادیس کار همراه باشید. در مقابل ماشین های لاکچری ارزان، گران ترین ماشین های سال 2022  را داریم که می توانید در این مطلب بخوانید.

لیست 10 ماشین لاکچری بسیار ارزان

10 ماشین لاکچری که بسیار ارزان هستند و 10 خودروی لوکسی که به‌ طور شگفت ‌انگیزی برای داشتن و نگهداری ارزان هستند عبارتند از:

10) Cadillac CT4

9) Acura MDX

8) Lexus RX 450h

7) Tesla Model Y

6) Lexus ES 300h

5) Tesla Model S

4) Acura ILX

3) Lexus IS 350

2) Lexus ES 350

1) Tesla Model 3

خودروهای لوکس مختص ثروتمندان نیست. اگر عمیقاً وارد بازار خودرو شوید، می‌توانید یک خودروی لوکس خوب به دست آورید و بدون ضرر زدن به جیب‌ خود از تمام ویژگی ‌های یک سبک زندگی مجلل لذت ببرید. ما خودروهای لوکسی را گردآوری کرده‌ایم که آن ‌ها گران نیستند و لزوماً ارزان‌ترین نیستند، اما آن‌ هایی که قابلیت اطمینان بالا و هزینه ‌های جاری پایین دارند باعث می‌شود در طول زمان کمتر هزینه کنید.

کادیلاک CT4

10) کادیلاک CT4

در میان 10 ماشین لاکچری که بسیار ارزان هستند، کادیلاک CT4 یک سدان لوکس جمع و جور است که جایگزین ATS بازنشسته شده است. این خودرو در سلسله مراتب کادیلاک پایین تر از CT5 قرار دارد و در سه تریم عرضه می شود که برای تریم لوکس پایه از 34395 دلار شروع می شود.

یک کادیلاک CT4 حدود 9161 دلار برای تعمیر و نگهداری و تعمیرات در ده سال اول خدمت شما هزینه خواهد داشت. این حدود 2543 دلار کمتر از میانگین صنعت سدان های لوکس و بیش از 3000 دلار کمتر از میانگین کادیلاک است. شما همچنین خودرویی با هندلینگ چابک و ظاهری تیز و جذاب برای رقابت با رقبای اروپایی دریافت خواهید کرد.

Acura MDX

9) Acura MDX

MDX  گل سرسبد SUV آکورا است و در حالی که به اندازه برخی از رقبا نجیب نیست، به کابینی با تکنولوژی بالا، ظاهری تیز و شاسی به ‌طور شگفت‌آوری چابک می‌بالد. آکورا MDX با هزینه تعمیر و نگهداری ۱۰ ساله اول ۹۸۲۰ دلاری، میانگین صنعت شاسی ‌بلند های لوکس را با ۵۶۴۰ دلار شکست می‌دهد.

علاوه بر این، MDX در بین شاسی ‌بلند های سایز متوسط لوکس رتبه دوم را از 14 دارد و دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. مسائل مهم رایج نیستند و شدت تعمیرات با فرکانس نگهداری متوسط کم است.

Lexus RX 450h

8) Lexus RX 450h

در میان 10 ماشین لاکچری که بسیار ارزان هستند RX 450h از RX 400h  پیروی می کند، اولین هیبریدی لوکس ساخته شده توسط لکسوس در سال 2006. خودروی جدید نسبت به مدل قبلی خود بهبود های ثابتی را تجربه کرده است و اکنون اتاق سرنشینان سخاوتمندانه، تحویل نیرو روان و راندمان سوخت عالی را ارائه می دهد. بیشتر رقابت ها نیز هیبریدی بوده اند، اما RX 450h همچنان یک انتخاب عالی است. طبق گفته RepairPal، این خودرو در بین شاسی بلند های سایز متوسط لوکس با امتیاز 4.0 از 5.0 رتبه اول را دارد.

با هزینه تعمیر و نگهداری 7634 دلار طی ده سال، شما 7826 دلار کمتر از هزینه متوسط شاسی بلند های لوکس هزینه خواهید کرد. علاوه بر این، RX 450h نسبت به سایر خودرو های این کلاس 19 درصد کمتر به تعمیرات قابل توجهی نیاز دارد.

تسلا مدل Y

7) تسلا مدل Y

تسلا مدل Y عملا یک مدل 3 است که با کشش عمودی چند اینچی به کراس اوور تبدیل شده است. تمام مزایای مدل 3 را با فضای اضافی دریافت می کنید. پر کردن جایگاه کراس اوور های الکتریکی خبر خوبی برای تسلا است، زیرا آن ها اکنون می توانند برای گروه بزرگتری از خریداران جذاب باشند. این خودرو دارای عملکرد چشمگیر و محدوده باتری تسکین دهنده اضطراب است که یک انتخاب عالی برای ورود به دنیای خودرو های برقی است.

با وجود نشانه‌ گذاری بالای MSRP، نگهداری مدل Y ارزان است و هزینه نگهداری سالانه آن به طور متوسط 217 دلار است. هزینه 10 ساله پیش بینی شده 4732 دلاری آن 10728 دلار کمتر از میانگین SUV لوکس است و این پرفروش ترین خودروی الکتریکی در آمریکا است.

Lexus ES 300h

6) Lexus ES 300h

در میان 10 ماشین لاکچری که بسیار ارزان هستند Lexus ES 300h  لوکس هیبریدی بی ادعا را در ترکیبی متعادل از ظرافت و کارایی ارائه می دهد. آیا این تمام چیزی نیست که در یک ماشین می خواهیم؟ ظاهر کوپه ‌مانند براق و الگوی جلو پنجره تحریک ‌آمیز، 300h تقریباً در همه چیز می‌درخشد که مطابق با لکسوس است. فضای داخلی گران و راحت است، با بسیاری از ویژگی های ایمنی استاندارد، با قیمت اولیه جذابی عرضه می شود. علاوه بر لوکس سواری، این سدانی است که نگهداری آن ارزان است. لکسوس 300h با هزینه نگهداری ده ساله 5662 دلاری 6042 دلار کمتر از میانگین هزینه سدان های لوکس است.

تسلا مدل S

5) تسلا مدل S

تسلا، مدل S را از سال 2013 فروخته است و به آن ها زمان کافی برای اصلاح و تکمیل تولید آن می دهد. می توان استدلال کرد که مدل S میراث تسلا را تقویت کرد. اگر تسلا هرگز مدل S را نمی ساخت، احتمالاً خودرو های برقی قوی امروزی را نداشتیم. تکرار فعلی، همچنان یک خودروی برقی مطلوب با برد 412 مایل و نسخه شطرنجی 1020 اسب بخاری است که بسیار سریع است.

در حالی که مدل S با قیمت برچسب بالایی عرضه می‌شود، اما اجرای آن در دراز مدت ارزان است، با هزینه تعمیر و نگهداری 4566 دلاری در طول ده سال، که 7138 دلار کمتر از میانگین سدان‌های لوکس است. علاوه بر این، این خودرو 8.64 درصد شانس کمی برای نیاز به تعمیر اساسی دارد. مدل پایه دوربرد دارای امتیاز قابل توجه MPGe 121 شهری است.

Acura ILX

4) Acura ILX

آکورا تنها پس از تسلا و لکسوس به عنوان کم ‌هزینه‌ ترین برند لوکس برای نگهداری قرار دارد و Acura ILX یکی از بهترین مدل‌ های آن‌ها است.  ILX  یک خودروی لوکس جمع و جور با قیمت پایه پایین 28395 دلار است که ارزان تر از اکثر رقبای برند های برتر است. اگر فکر می کردید نگهداری از هر چیزی ارزان است، باید در موقعیت خود تجدید نظر کنید زیرا آکورا بسیار قابل اعتماد است و در رتبه دوم از 17 سدان کامپکت لوکس بررسی شده توسط RepairPal قرار دارد. آکورا ILX همچنین در ده سال اول مالکیت حدود 7104 دلار هزینه نگهداری خواهد داشت که 4600 دلار کمتر از میانگین صنعت سدان های لوکس است.

Lexus IS 350

3) Lexus IS 350

در میان 10 ماشین لاکچری که بسیار ارزان هستند، این سدان لوکس سایز متوسط دارای ظاهری تیز، تهاجمی و کابینی ممتاز است که آن را به یک رقیب برتر در بین سدان های لوکس جمع و جور تبدیل می کند. جدید ترین مدل با هندلینگ بسیار بهبود یافته با کیفیت سواری بالا ارائه می شود که حتی در جاده های پر دست انداز نرم و راحت است. همچنین با پولی که می پردازید، ویژگی های بیشتری نسبت به رقبای آلمانی آن دریافت می کنید. اما قابلیت اطمینان قابل تحسین خودرو بیانیه ارزش قوی تری را نشان می دهد.

J.D. Power به این خودرو امتیاز 86% می دهد که بسیار خوب است. علاوه بر این، هزینه نگهداری IS 350 در ده سال اول مالکیت تنها 5680 دلار است که 6024 دلار کمتر از میانگین صنعت سدان های لوکس است.

Lexus ES 350

2) Lexus ES 350

این خودرو چهارمین لکسوس در لیست ما است و دلیل خوبی هم دارد. برند لوکس تویوتا خودرو های منحصر به فردی را با عملکرد فوق العاده و دوام قابل تحسین ارائه می دهد. علاوه بر این، آن ها با قطعات به طور گسترده ای در دسترس هستند. مکانیک ها حق بیمه بالایی دریافت نمی کنند، بنابراین تعمیر لکسوس اغلب یک تلاش ارزان قیمت است. لکسوس ES 350 نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا بسیار قابل اعتماد است و در بین 31 سدان متوسط لوکس رتبه چهارم را دارد. به گفته Car Edge، میانگین هزینه تعمیر و نگهداری ده ساله صنعت را 6216 دلار پیشی گرفته است.

J.D. Power  امتیاز پیش بینی شده قابلیت اطمینان 84 را به خودرو می دهد که قابل احترام است و نشان می دهد که می توانید انتظار بازدید کمتری از مکانیک داشته باشید.

Tesla Model 3

1) تسلا مدل 3

تسلا مدل 3 یک خودروی برقی با موتور های قوی است که مسافت پیموده شده و بازدهی بالایی را به ارمغان می آورد و خرید آن را نسبتاً مقرون به صرفه و نگهداری آن را ارزان می کند. این خودروی سریع در رانندگی سرگرم‌کننده است، دارای ویژگی ‌های با تکنولوژی بالا و برآورد برد بهتر از رقبای مستقیم است.

تریم های مختلف مدل 3 دارای رتبه EPA بین 113 MPGe و 141 MPGe هستند. در حالی که قیمت مدل پایه از 43990 دلار شروع می شود، هزینه های تعمیر و نگهداری در طول ده سال کمترین قیمت را در میان تمام بخش های خودرو های لوکس دارد. مدل 3 در ده سال اول مالکیت 3587 دلار جیب شما را کاهش می دهد و 8117 دلار کمتر از متوسط سدان لوکس است. علاوه بر این، با تریم برد بلند، شما گارانتی هشت ساله یا 100000 مایلی پیشرانه دریافت می‌کنید که در میان بهترین خودرو های برقی قرار دارد.

در این مقاله از رادیس کار به معرفی 10 ماشین لاکچری که بسیار ارزان هستند پرداختیم و دانستیم که لازم نیست خودرو های لوکس، انحصاری افراد ثروتمند باشند و حتی می‌توانید یک تسلا یا لکسوس خوب را بدون بانک زدن پیدا کنید!

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *