راهنمای خرید لوازم یدکی

بهترین برند میل موجگیر چیست؟

بهترین برند میل موجگیر

بهترین برند میل موجگیر چیست؟ میل موجگیر یا همان میل تعادل برای بالا بردن تعادل اتومبیل و جلوگیری از چپ شدن آن ها برای خودرو ها در نظر گرفته می شود. بهترین برند میل موجگیر فولادی است که بین دو چرخ یک محور قرار می‌گیرد و موجب اتصال دو چرخ به یکدیگر می شود.

بهترین برند میل موجگیر وظیفه تقسیم نیرو بین چرخ های ماشین به هنگام حرکت خودرو در پیچ ‌ها بر عهده دارد که مانع از خم شدن بیش از حد ماشین به یکی از طرفین می‌شود. به همین خاطر همواره فشار و بار زیادی را تحمل می‌کند. بنابراین اطلاع و شناخت بهترین برند میل موجگیر امر مهمی است که در خرید آن به شما کمک می کند. با رادیس کار همراه باشید تا به بررسی بهترین برند میل موجگیر بپردازیم.

برند های میل موجگیر

رادیس کار به عنوان فروشنده میل موجگیر با کیفیت، امکان تهیه و خرید انواع برند های میل موجگیر را برای خریدارن خود فراهم کرده است. در ادامه برخی از بهترین برند های میل موجگیر را آورده ایم که عبارتند از:

  1. لمفوردر Lemforder
  2. لیفان Lifan
  3. جک موتورز JAC Motors
  4. جیلی Geely
  5. ام وی ام MVM
  6. کیا Kia
  7. پژو Peugeot
  8. چری Chery
  9. بی ام دبلیو BMW
  10. برلیانس Brilliance
  11. التکس ALTEX
  12. ایساکو ISACO
  13. اس ‌فورتی S4t
  14. توسن TOSAN
  15. هانتر HUNTER
  16. رنو Renault
  17. کیا جنیون پارتس Kia Genuine Parts
  18. هیوندای موبیس Hyundai Mobis
  19. ریکو Reeco
  20. اتورکس Autorex
  21. زوپیر zopiyer
  22. رامونا RAMONA
  23. اکسیس گلد AXIS GOLD
  24. اوتالدی OTALD
  25. کستر caster
  26. کره استار koreastar

لمفوردر Lemforder

بهترین گزینه در ایران  برند آلمانی لمفوردر است که رادیس کار به عنوان فروشنده میل موجگیر با کیفیت، امکان تهیه و خرید میل موجگیر لمفوردر را برای خریداران خود فراهم کرده است. گرچه میل موجگیر لمفوردر هزینه بالاتری نسبت به دیگر برند ها دارد اما با توجه به میزان کیفیت بالای آن و خرابی کمتر این میل موجگیر هزینه آن مقرون به صرفه است. رادیس کار به عنوان فروشنده میل موجگیر با کیفیت، امکان تهیه و خرید میل موجگیر لمفوردر را برای خریداران خود فراهم کرده است.

اس ‌فورتی S4t

S4t استاندارد های ایمنی را تضمین کرده و تک تک قطعات S4t با سیستم های تضمین کیفیت بین المللی مانند ISO / TS 16949: 2009، ISO 9001: 2008، Qs 9000 سازگار است و در پروسه کنترل کیفیت پایش می شود.

نقاط قوت S4t شامل:

  • صادراتی بودن
  • مطابقت با استاندارد خودرو سازی ژاپن JASO
  • مطابق با استاندارد انجمن خودروی آمریکا SAE
  • مطابق با استاندارد Peugeot/Citroen فرانسه
  • دارای کارت گارانتی

کیا Kia

میل موجگیر کیا از دیگر برند های میل موجگیر است که میله ای فولادی است و در دو طرفه خود دارای دو بوش لاستیکی است و نقش اصلی را در برقراری تعادل خودرو و مانع از واژگونی آن می شود.

بی ام و BMW

میل موجگیر بی ام و در سری ‌های مختلف این ماشین لوکس انواع گوناگونی دارند و تقریبا دارای شکل یکسانی هستند که از یک میله فولادی با طراحی منحصر به فرد و دو سیبک در 2 سمت آن‌ تشکیل شده‌اند.

ایساکو ISACO

شركت ایساکو به عنوان شركت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدكی ایران خودرو خرید، فروش، صادرات و واردات انواع ماشین ها و ارائه خدمات پس از فروش فعال است. میل موجگیر نیز از جمله قطعات این شرکت است که امکان تهیه آن را برای خودرو های داخلی فراهم کرده است.

پژو Peugeot

میل موجگیر پژو از دیگر برند های میل موجگیر موجود در بازار است که از میله ای محکم است با دو بوش در طرفین آن تشکیل شده است.

برلیانس Brilliance

از آنجایی که یکی از قطعات اصلی در هدایت و فرمان میل موجگیر است بنابراین به دلیل وظیفه مهم این قطعه در هدایت و حرکت در قسمت های پیچ مانند جاده ها، خرابی و نقص فنی در این قطعه لازم است تا از قطعات با کیفیت و مناسب مانند میله موجگیر برلیانس استفاده شود.

کیا جنیون پارتس Kia Genuine Parts

از دیگر برند های مطرح میله های موج گیر کیا جنیون پارتس هستند که مناسب برای خودروهای توسان ۲۰۰۴ به بالا و اسپرتیج ۲۰۰۴-۲۰۱۰ است. رادیس کار به عنوان فروشنده میل موجگیر با کیفیت، امکان تهیه و خرید میل موجگیر کیا جنیون پارتس را برای خریداران خود فراهم کرده است.

جک موتورز JAC Motors

میل موجگیر جک موتورز از قطعات وارداتی ساخت چین است که قطعه‌ای میله‌ای با توزیع جرمی نامتقارن است. نام های دیگر میل موجگیر، میل بالانس یا میل تعادل می‌باشد. از ویژگی هی این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه
  • عملکرد دقیق با طول عمر مناسب
  • مونتاژ پذیری بالاH
  • تهیه شده از متریال درجه یک

ام وی ام MVM

از نظر طراحی میل موجگیر ام وی ام به شکل فولادی است که در دو سر آن یک بوش قرار دارد. میله موج گیر ام وی ام زیر کاپوت وصل شده و چرخ ‌های مقابل را به یکدیگر متصل می‌کند و کشور سازنده آن چین است.

ویژگی های آن:

  • بهبود وضعیت تعادل خودرو
  • کیفیت بالای ساخت
  • جلوگیری از چپ کردن خودرو
  • استفاده از فولاد به عنوان متریال اصلی
  • وارداتی

لیفان Lifan

این قطعه وارداتی ساخت کشور چین بوده و در محور وسط مابین چرخ ‌های دو طرف قرار گرفته است که به واسطه برخی از اتصالات به چرخ‌ ها و شاسی ‌ها وصل شده است.

چری Chery

میل موجگیر چری یکی از قطعات اصلی در هدایت و فرمان است بنابراین در حرکت در پیچ های جاده ها، خرابی و نقص فنی در این قطعه لازم است تا از قطعات با کیفیت و مناسب مانند میله موجگیر چری استفاده شود.

قیمت بهترین برند میل موجگیر

قیمت بهترین برند میل موجگیر

از جمله مواردی که در قیمت بهترین برند میل موجگیر تاثیرگذار است، کیفیت محصول و مواد مرغوب به کار رفته در آن تر است. برای اطلاع از قیمت بهترین برند میل موجگیر با کیفیت و مقرون به صرفه و خرید آنلاین بهترین برند میل موجگیر می توانید به سایت رادیس کار مراجعه کرده و از طریق کارشناسان مجموعه نسبت به استعلام قیمت روز محصولات از این فروشگاه اینترنتی میل موجگیر اقدام نمایید.

خرید بهترین برند میل موجگیر

برای تهیه قطعات مورد نیاز خود می توانید بدون مراجعه حضوری و از طریق سایت رادیس کار اقدام به خرید اینترنتی بهترین برند میل موجگیر و خرید آنلاین بهترین برند میل موجگیر کرده و محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و اصل درب منزل خود دریافت کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *