اخبار خودرو

10 ماشین آینده 2023 که ارزش انتظار دارند

10 ماشین آینده 2023 که ارزش انتظار دارند

در این مقاله از رادیس کار قصد داریم به معرفی و بررسی 10 ماشین آینده 2023 که ارزش انتظار دارند بپردازیم. در دنیای امروزی جهان با سرعت سرسام آوری به سمت و سوی برقی شدن حرکت می کند، بنابراین برخی از تولیدکننده ها متعهد شده اند که تولید خودرو های بنزینی و دیزلی را متوقف کرده و یا به شدت کاهش دهند و در عوض آن ها را با مدل های برقی جایگزین کنند. در کنار رقابتی بودن صنعت خودرو و آخرین پیشرفت ‌های فناوری، همیشه چیز جدیدی برای دیدن وجود دارد.

در حالی که سال رو به پایان است و به سال 2023 نزدیک می شویم، پیش از اینکه بیرون تصمیم به خرید یک ماشین دست دوم بگیرید، بهتر است بدانید که خودرو های بسیار هیجان انگیزی برای سال آینده وجود دارد.

بنابراین ارزشش را دارد که فقط کمی دیگر صبر کنید. اگر هنوز نمی‌خواهید به سمت خودرو های برقی بروید نگران نباشید چرا که مدل‌ های ICE زیادی نیز برای انتخاب وجود دارند. با توجه به بروزرسانی ‌های جدید برای مدل ‌های قدیمی‌تر و برخی از مدل‌ های کاملاً جدید که در راه هستند، 10 ماشین آینده 2023 که ارزش انتظار دارند را بررسی می کنیم.

ما فهرستی از 10 ماشین رضایت‌ بخش و منحصر به فرد 2023 را گردآوری کرده‌ایم که بهترین انتخاب‌ به دلیل توانایی آن‌ها در ارائه ترکیبی عالی از راحتی، عملکرد، زیست‌پذیری و لذت رانندگی خواهند بود. لیست ما از 10 ماشین آینده 2023 که ارزش انتظار برای نشستن پشت فرمانشان را دارند تشکیل شده است که شامل: آکورا، مازراتی، شورت، مرسدس بنز، بی ‌ام ‌و و فراری است. برای دیدن بهترین خودروهای آینده در سال 2023 تا انتهای این مطلب با فروشگاه لوازم یدکی رادیس کار همراه باشید.

آکورا اینتگرای 2023  Acura Integra 2023

اگر خودرویی وجود داشته باشد که ارزش تجربه یک هیجان فوق العاده را داشته باشد، آن آکورا اینتگرای 2023 است. اینتگرا که بر اساس هوندا سیویک Si ساخته شده است، خبر از بازگشت یک نام نمادین به خط تولید آکورا می دهد.

این وسیله نقلیه که جایگزین ILX می شود، از یک توربو شارژ 1.5 لیتری خطی 4 بهره می برد که 200 اسب بخار قدرت و 192 پوند فوت گشتاور دارد که به یک گیربکس متغیر پیوسته با چرخ های جلو متحرک استاندارد متصل می شود. البته گیربکس 6 سرعته دستی برای علاقه مندان هاردکور موجود است.

آکورا اینتگرای 2023  Acura Integra 2023

کیا نیرو 2023 Kia Niro

تقریباً شش سال پس از عرضه اولین نسل خود، کیا نیرو برای نسل جدیدی از رانندگان با فناوری فراوان، فضای داخلی و تطبیق پذیری بیشتر از هر زمان دیگری و کابینی مجلل که تجربه ای لوکس و منحصر به فرد و چند وجهی را ارائه می‌دهد، دوباره طراحی شده است.

نسل دوم کیا نیرو با الهام از مفهوم HabaNiro از یک پیشرانه هیبریدی متشکل از یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی 32 کیلوواتی بهره می برد که 139 اسب بخار قدرت و 195 پوند فوت گشتاور ترکیبی را تولید می کند.

نیرو 2023 همچنین دارای یک مجموعه پلاگین هیبریدی است که شامل موتور مشابه مدل هیبریدی، یک باتری لیتیوم یون پلیمری 11.1 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی 62 کیلوواتی برای مجموع 180 اسب بخار قدرت است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه در هر دو خودرو استفاده خواهد شد. کیا نیرو نیز به عنوان یک مدل تمام الکتریکی با برد تخمینی 253 مایل در دسترس خواهد بود.

کیا نیرو 2023 Kia Niro

آلفارومئو توناله 2023 Alfa Romeo Tonale

آلفارومئو توناله های جدید 2023 به عنوان هدفی برای شاسی ‌بلند های لوکس کوچک و بزرگ مورد توجه قرار گرفته است. Tonale  اولین خودروی آلفارومئو است که دارای پیشرانه پلاگین هیبریدی (PHEV) در دسترس است، به عنوان یک وسیله نقلیه اسپرت ارزان قیمت و کاربردی با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد به بازار عرضه شده است.

این خودرو یک توربوشارژ استاندارد 2.0 لیتری چهار خطی با 256 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور را ارائه می دهد. تنظیمات پلاگین هیبریدی اختیاری با یک موتور 4 سیلندر 1.3 لیتری توربوشارژر با یک موتور الکتریکی نصب شده در عقب با قدرت ترکیبی 272 اسب بخار ترکیب می شود.

پیشرانه پایه به یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک متصل می شود، در حالی که تریم پلاگین  هیبریدی دارای یک بسته 6 سرعته اتوماتیک و یک بسته باتری لیتیوم یونی 15.5 کیلووات ساعتی است که برای حدود 30 مایل مسافت رانندگی فقط الکتریکی مناسب است.

آلفارومئو توناله 2023 Alfa Romeo Tonale

مازراتی گرکاله 2023 Maserati grecale

مازراتی همیشه به دلیل طراحی مبتکرانه و کیفیت ساخت بالا در صنعت خودروسازی شناخته شده است. تا اینجای کار، به نظر می رسد Grecale 2023، یک شاسی بلند متوسط خواهد بود که به طور کامل با استاندارد های عالی مطابقت دارد.

Grecale پایه که در تریم GT، Modena  و   Trofeo  موجود است، با یک موتور 2.0 لیتری توربو شارژ خطی 4 همراه با یک سیستم هیبریدی ملایم با ژنراتور استارت تسمه و یک تقویت کننده الکترونیکی پیشرانه می شود تا قدرتی معادل 296 اسب بخار و 332 پوند فوت گشتاور را ارائه دهد.

مدل میان رده مودنا به نسخه تقویت شده توربو 4  مجهز خواهد شد که قدرت را به 325 اسب بخار افزایش می دهد. تروفئو به نوبه خود دارای یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ دوقلو V6 قوی تر خواهد بود که 523 اسب بخار قدرت و 457 پوند فوت گشتاور تولید می کند. گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک استاندارد هستند.

مازراتی گرکاله 2023 Maserati grecale

مرسدس بنز EQE 2023  Mercedes-Benz

EQE  2023  در طراحی مرسدس فصل جدید و هیجان انگیزی را ادامه می دهد و خط تولید برقی این برند را با شاسی EV اختصاصی خود گسترش می دهد. EQE  یک سدان آینده نگر و جسورانه بر روی همان سکوی مشابه EQS قرار دارد، البته یک نوع فشرده تر که در مدل های EQE 350 و EQE 500 موجود خواهد بود.

EQE 350  دارای یک موتور تکی نصب شده در پشت خواهد بود که 288 اسب بخار قدرت و 391 پوند فوت گشتاور تولید می کند، در حالی که EQE 500 بیش از 400 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

همچنین شاهد یک نسخه EQE AMG خواهیم بود که از دو موتور الکتریکی، یک موتور در محور عقب و یکی جلو استفاده می کند. این مجموعه 617 اسب بخار قدرت (677 اسب بخار در AMG Dynamic Plus) و 701 پوند فوت گشتاور (738 پوند فوت در AMG Dynamic Plus) تولید می کند. یک باتری لیتیوم یونی 90.6 کیلووات ساعتی در EQ استفاده خواهد شد و برد رانندگی برای EQE بیش از 300 مایل برآورد شده است.

مرسدس بنز EQE 2023  Mercedes-Benz

فراری 2023  Ferrari Purosangue SUV

اولین SUV از مدل فراری، Purosangue است که در ایتالیایی به معنای “اصیل” است. بدون شک یکی از مطلوب ترین خودروهای کاربردی اسپرت خواهد بود. زیرا مدرنیته نفس‌گیر را با ویژگی‌ هایی ترکیب می‌کند که باعث محبوبیت فراری در بین علاقه‌مندان به خودرو شده است. از قبیل: عملکرد بی‌دردسر، پیچیدگی فناوری و ظرافت زیبایی‌شناختی.

Purosangue  به یک موتور V12 با تنفس طبیعی 6.5 لیتری مجهز خواهد شد که می تواند 715 اسب بخار نیرو تولید کند. همچنین با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد، چهار صندلی و ویژگی ‌های متعددی عرضه می‌شود که به آن اجازه می‌دهد تا قراردادها و مرزها را تغییر دهد، همان کاری که فراری اغلب اوقات انجام می دهد.

فراری 2023  Ferrari Purosangue SUV

تویوتا GR کرولا 2023  Toyota GR Corolla

تویوتا GR کرولا 2023 برای سرگرم شدن در پشت فرمان ساخته شده است تا فلسفه طراحی تویوتا گازو ریسینگ را با جزئیات به نمایش بگذارد. عملکرد تویوتا با آیرودینامیک پیشرفته و هندلینگ فوق‌العاده دقیق، GR کرولا را به دریچه ‌های کاربردی، سیستم تعلیق اسپرت‌تر و خطوط طراحی مسحورکننده‌ای مجهز کرده است. از نظر ابعاد، GR کرولا 2.5 اینچ پهن تر و 1.5 اینچ بلندتر از کرولا هاچ بک است. فاصله در بین دو محور بدون تغییر 103.9 اینچ است.

تویوتا GR کرولا یک موتور 1.3 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ با 300 اسب بخار و 273 پوند فوت در زیر کاپوت این هاچ بک مسابقه محور قرار دارد که از گشتاور یک دستی شش سرعته با عملکرد rev-match و GR-FOUR چهار چرخ متحرک استاندارد است.

تویوتا GR کرولا 2023  Toyota GR Corolla

نیسان  2023 Z Nissan Z

نیسان در دهه 70 با خودروهای Z نمادین خود مسیری را برای شرکت در مسابقه آینده تعیین کرد و بار دیگر با کوپه هاردتاپ بازطراحی شده Z، سابقه خود در مسابقات جاده ای برای سال 2023 تقویت می کند.

این خودرو دارای یک موتور 3.0 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو با قدرت 400 اسب بخار و گشتاور 350 پوند فوت است. این پیشرانه را می توان به یک گیربکس شش سرعته دستی یا یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک با شیفترهای پدال روی فرمان متصل کرد.

نیسان  2023 Z Nissan Z

بی ام و ایکس ام BMW XM 2023

خودروهای BMW هرگز پیشرو نبوده‌اند، اما تمامی XM های جدید، با خطوط مشخص و شخصیت جسورانه‌اش، یک SUV با ظاهری قوی طراحی شده است. در حقیقت قدرتمندترین BMW تولیدی تا کنون است.

در زیر کاپوت، یک موتور 4.4 لیتری توئین توربو V8 با موتور الکتریکی و بسته باتری با قدرت 644 اسب بخار و حدود 30 مایل مسافت رانندگی الکتریکی ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، XM از یک سیستم تعلیق فنری با دمپر های تطبیقی و میله ‌های ضد غلت فعال برای کمک به کنترل چرخش بدنه در موقعیت ‌های سخت در پیچ ‌ها استفاده می‌کند.

بی ام و ایکس ام BMW XM 2023

شورولت کوروت Chevrolet-Corvette Z06 2023

کوروت Z06  جدید یک خودروی اسپرت است که شبیه هیچ خودروی دیگری نیست. نمونه ای درخشان که کتاب قوانین را بازنویسی می کند و شورلت را به لیگی از خودروهای عجیب و غریب و سازندگان سوپراسپرت هایی مانند فراری و لامبورگینی ارتقا می دهد.

در این به‌روزرسانی، مهندسان شورولت بر ارتقای وضعیت کوروت به یک ابرخودروی موتور وسط مناسب تمرکز کردند که نشان‌دهنده انحراف از تنظیمات معمول موتور جلو در مدل‌ های قبلی کوروت است.

شورولت کوروت Chevrolet-Corvette Z06 2023

برای رسیدن به این هدف، مهندسان طراحی سیستم تعلیق را تغییر دادند و کوروت را به چرخ ‌های جدید، ترمز های شش پیستونی برمبو در جلو و یک موتور 5.5 لیتری DOHC V8 تنفس طبیعی با میل لنگ صاف مجهز کردند. این پیشرانه جدید 670 اسب بخار قدرت و 460 پوند فوت گشتاور تولید می کند که برای ارائه هیجان در یک ابرخودروی هاردکور، قدرتمند و متمرکز در مسیر کافی است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *