راهنمای خرید لوازم یدکی

بهترین برند سیبک فرمان

بهترین برند سیبک فرمان

بهترین برند سیبک فرمان چیست؟ سیبک فرمان قطعه مهمی از سیستم تعلیق و فرمان هر خودرو است که چرخ را به سیستم تعلیق متصل می کند. این اتصال به صورت عمودی برای جذب ضربه و به صورت افقی برای فرمان حرکت می کند.

بهترین برند سیبک فرمان به عنوان بخشی از سیستم تعلیق، مفصل کروی وزن وسیله نقلیه را تحمل می کند و به فرمان اجازه می دهد ماشین را به چپ یا راست و بالا و پایین بچرخاند.

هنگامی که شما فرمان خودرو را به یک جهت می چرخانید، سیبک فرمان این حرکت را به چرخ ها منتقل می کند و از طرفی حرکت در جهت بالا و پایین، سبب می شود تا در هنگام حرکت خودرو در دست اندازها و سطوح ناهموار، چرخ ها از انعطاف پذیری مورد نیاز بهره مند شوند. به همین علت است که وجود هر گونه اشکال در این قطعه به طور مستقیم در سیستم تعلیق و فرمان خودرو تاثیر خواهد گذاشت.

سیبک فرمان و سیستم تعلیق می تواند این عملکرد را مستقل از سیستم فرمان و انتهای میله های اتصال انجام دهد. بنابراین اطلاع و شناخت بهترین برند سیبک فرمان امر مهمی است که در خرید آن به شما کمک می کند. با رادیس کار همراه باشید تا به بررسی بهترین برند سیبک فرمان بپردازیم.

برند های سیبک فرمان

رادیس کار به عنوان فروشنده بهترین برند سیبک فرمان با کیفیت، امکان تهیه و خرید انواع برند های سیبک فرمان را برای خریدارن خود فراهم کرده است. در ادامه برخی از بهترین برند سیبک فرمان را آورده ایم که عبارتند از:

  1. امیرنیا Amirnia
  2. آی اس پی کو ISP Co
  3. لیفان Lifan
  4. جک موتورز JAC Motors
  5. سیمیران Simiran
  6. ام وی ام MVM
  7. کیا Kia
  8. معیار Meyar
  9. جیلی Geely
  10. بی ام دبلیو BMW
  11. سی تی آر CTR
  12. چری Chery
  13. پژو Peugeot
  14. برلیانس Brilliance
  15. شبستری Shabestari
  16. گریت وال Great Wall
  17. هیوندای جنیون پارتز Hyundai Genuine Parts
  18. اتومکانیک Automechanic
  19. التکس ALTEX
  20. اس ان آر SNR
  21. موبیس Mobis
  22. متفرقه Miscellaneous
  23. الدورا Eldora
  24. چیکال chikal
  25. اس‌فورتی S4t
  26. ایساکو ISACO
  27. وجودی vojoudi
  28. ایران مانرو Iran manro
  29. وای جی پی YGP
  30. ام بی سی MBC
  31. یدک چی YADAKCHI
  32. تی ار دبلیو TRW
  33. توسن TOSAN
  34. عظام ezam
  35. هانتر HUNTER
  36. رنو Renault
  37. پاسیکو PASYCO
  38. آدمیرال Admiral
  39. رایا Raya
  40. دینا پارت dina part
  41. لمفوردر Lemforder
  42. جهان پارت آریا Jahan Part Arya
  43. جی ام بی GMB
  44. رویین قطعه پارس Rooin Gateh Pars
  45. کیا جنیون پارتس Kia Genuine Parts
  46. هیوندای موبیس Hyundai Mobis
  47. ریکو Reeco
  48. تاپران topran
  49. الما اتو ELMA AUTO
  50. رادیان Radian
  51. اتورکس Autorex
  52. زوپیر zopiyer
  53. رامونا RAMONA
  54. اکسیس گلد AXIS GOLD
  55. اوتالدی OTALD
  56. کره استار koreastar
  57. فارو گروپ faro group
  58. پولاد پرس پارت Poolad peres part
  59. اتوکالا AUTOKALA
  60. سام پارت sam part

سیبک فرمان لمفوردر Lemforder

سیبک فرمان لمفوردر Lemforder برندی معتبر در زمینه لوازم یدکی برای جلوبندی، زیربندی و سیبک فرمان انواع خودرو های سبک می باشد. تولیدات لمفوردر در برند های مطرح خودروسازی به کاربرده شده و با کیفیت بالا برای بازار لوازم یدکی جهت رانندگی ایمن توزیع می شود. گروه لمفوردر یکی از زیرمجموعه های گروه قطعه سازی زد اف (ZF) آلمان است.

سیبک فرمان امیرنیا

از بهترین برند های سیبک فرمان محصولات امیرنیا است که کشور سازنده آن ایران، جنس آن از لاستیک و فلز به همراه آبکاری و مقاوم در برابر روغن و مواد شیمیایی است.

در تراشکاری با خط کش آنلاین قطعات بدنه و قطعات مهم محو و تراشکاری می‌شوند و به شکل مورد نظر در می آیند. بعد از تراشکاری قطعات سخت کاری سطحی شده و بعد از سخت کاری سطحی قطعات به رینگ کوچک و بزرگ تبدیل می شوند. در ادامه رینگ زنی انجام شده و سپس رنگ آمیزی قطعات انجام می گیرد.

سیبک امیر نیا مطابق با استاندارد های روز بین‌المللی است و سیبک های با کیفیتی را به بازار قطعات وارد کرده است. سیبک فرمان امیر نیا یک محصول قابل اعتماد ایرانی است که در ساخت محصولات خود از مواد اولیه مرغوب استفاده می کند.

سیبک فرمان ام وی ام

مناسب برای ام وی ام 315 صندوق ‌دار، ام وی ام 315s هاچ ‌بک، ام وی ام 315 هاچ ‌بک است و کشور سازنده آن چین است. جنس سیبک فرمان ام وی ام از فلز بوده، آبکاری ندارد و از مقاومت خوبی در برابر روغن و مواد شیمیایی برخوردار است.

سیبک فرمان برلیانس

سیبک فرمان برلیانس 330-320 برند وارداتی ساخت کشور چین است که با بهترین قیمت و کیفیت در فروشگاه رادیس کار به عنوان فروشنده لوازم یدکی خودرو های لوکس موجود است.

سیبک فرمان سی تی آر CTR

سیبک فرمان برند سی تی آر یکی از برند های معتبر و ساخت کشور کره جنوبی است که سیبک های فرمان با کیفیتی را تولید و به سراسر جهان صادر می کند. این برند محصولات با کیفیتی را تولید کرده و در صنعت ساخت قطعات خودرو خوش نام است.

سیبک فرمان بی ام دبلیو BMW

سیبک فرمان بی ام دبلیو BMW در زمان دور زدن یا عبور از پیچ ها نقش اساسی دارد و در هنگام طی کردن پیچ ها نیروی ایجاد شده در بخشی از تایر ها شدت گرفته و از بخش دیگر کاهش پیدا می کند. سیبک فرمان نیروی به وجود آمده را جذب کرده و آن را در تمامی ماشین پخش می کند. با پخش شدن نیرو پایداری ماشین حفظ شده و در اثر نامتعادل بودن زیر و رو نمی شود. سیبک فرمان بی ام دبلیو BMW محصول آلمانی با کیفیت بالایی است.

سیبک فرمان کیا Kia

مطابق با استاندارد های روز بین‌المللی است و سیبک های با کیفیتی را به بازار قطعات وارد کرده است. این قطعه کروی در درون یک محفظه فولادی که اطراف آن با لاستیک پوشانده شده حرکت دورانی می‌کند.

این حرکت دورانی باعث می شود تا قطعه ای که در قسمت بازوی سیبک متصل شده است، توانایی حرکت به طرفین و بالا و پایین را به طور همزمان داشته باشد. بنابراین این قطعات نقش مهمی را در فرمان پذیری خودرو و همچنین در سیستم تعلیق خودرو بازی می کنند.

سیبک فرمان کره استار koreastar

سیبک فرمان کره استار koreastar یکی از برند های معتبر و ساخت کشور کره است که سیبک های فرمان با کیفیتی را تولید و به کشور های مختلفی در سراسر جهان صادر می کند.

سیبک فرمان عظام ezam

سیبک فرمان عظام ezam طی دو دهه گذشته علاوه بر تولید قطعات مهم و با کیفیت، توانمندي ‌ بالاي خود را در پشتیبانی از صنعت خودروسازی کشور ثابت کرده است.

سیبک فرمان آی اس پی کو ISP Co

برند “ISP CO” قابلیت رقابت با نمونه ‌های خارجی در زمینه سیستم‌ جلوبندی و تعلیق، دسته موتورها، پولی‌های سرمیل لنگ و غیره را در بازار داخلی دارد و همکاری با شرکت‌ هایی از آلمان، فرانسه، کره جنوبی و … و نیز موفقیت در زمینه دریافت گواهینامه‌ های معتبر داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

خرید بهترین برند سیبک فرمان

قیمت بهترین برند سیبک فرمان

از جمله مواردی که در قیمت بهترین برند سیبک فرمان تاثیرگذار است، کیفیت محصول و مواد مرغوب به کار رفته در آن تر است. برای اطلاع از قیمت بهترین برند سیبک فرمان با کیفیت و مقرون به صرفه و خرید آنلاین بهترین برند سیبک فرمان می توانید به سایت رادیس کار مراجعه کرده و از طریق کارشناسان مجموعه نسبت به استعلام قیمت روز محصولات از این فروشگاه اینترنتی سیبک فرمان اقدام نمایید.

خرید بهترین برند سیبک فرمان

برای تهیه قطعات مورد نیاز خود می توانید بدون مراجعه حضوری و از طریق سایت رادیس کار اقدام به خرید اینترنتی بهترین برند سیبک فرمان و خرید آنلاین بهترین برند سیبک فرمان کرده و محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و اصل درب منزل خود دریافت کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *